שיווק שותפים – מה זה בעצם אומר?

שיווק שותפים, או אפיליאייט מרקטינג, הוא ערוץ הכנסה פופולארי מאד בדיגיטל בשנים האחרונות. לטובת מי שלא מבין מה זה בדיוק אומר, הנה הסבר קצר.

נתחיל מהדבר הכי מעניין: איך מרוויחים מזה כסף. אז מודל הרווח הוא פשוט מאד: עמלה. אתם עוזרים לבעל עסק למכור את המוצר שלו, ובתמורה הוא יתן לכם עמלה. המוצר הזה יכול להיות פיזי (חולצה, ספר, מצלמה, מחשב) והוא יכול להיות דיגיטלי (מנוי לאתר תמונות, שירות אחסון). עזרת למכור? קיבלת עמלה.

אבל רגע, מה זה בעצם אומר "לעזור" למכור, ואיך עושים את זה בפועל?

"לעזור למכור" באינטרנט אומר שאתם מכוונים את הגולש לבעל העסק שאיתו יש לכם הסכם שותפים. איך? באמצעות לינק מיוחד שהוא נותן לכם, או קופון. נניח שיש לכם בלוג לענייני בישול. אתם יכולים להירשם לתכנית שותפים של חברה שמשווקת כלי מטבח. עכשיו אתם יכולים להתחיל לקדם את המוצרים של החברה הזו באמצעות הלינק המיוחד שלכם.

נניח אתם כותבים מאמר על סירים או סכינים. לכל מוצר שאתם מזכירים במאמר אתם מצמידים את הלינק הייחודי שקיבלתם מהחנות. השאיפה שלכם היא שהגולש ילחץ על אחד הקישורים שאתם שותלים באתר, יעבור לחנות וכמובן, יבצע רכישה. המערכת מזהה את הלינק הייחודי שלכם כמקור שממנו הגיע הלקוח, והחל מאותו רגע עבור כל רכישה שהגולש מבצע באתר אתם מקבלים עמלה.

אבל רגע, מה אם אין לי בכלל בלוג?

כדי להיות שותפים לא חייבים בלוג או אתר (למרות שזו הדרך הטובה ביותר). אפשר לקדם גם בערוצים אחרים כמו מדיה חברתית – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו' – או באמצעות שיווק באי-מייל.

לא יודעים מאיפה להתחיל? בעמוד הזה תוכלו להירשם ולקבל גישה לרשימה ארוכה של תוכניות שיווק שותפים שתוכלו להירשם אליהן ולהתחיל לשווק מוצרים.

רוצה להתייעץ בנוגע להכנסה פסיבית?

יש למלא את הטופס ואחד מנציגנו יצור קשר

מאמר זה הינו אינפורמטיבי בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי 

אהבתם את המאמר? שתפו

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp