שיווק שותפים למתחילים – צעדים ראשונים

אם קראתם את הפוסט הקודם על שיווק שותפים למתחילים (ומומלץ מאוד שתעשו זאת) אתם כבר יודעים ששיווק שותפים הוא כמו אוקינוס. הוא מדהים, עמוק ומרתק. יש בו סרדינים, מדוזות וכרישים. לפעמים הוא זך ורגוע ולפעמים סוער ומסוכן. לכן, חשוב לדעת, להכיר, ללמוד ולהבין מה עושים.

שיווק שותפים למתחילים

באוקינוס הזה יש אינספור אפשרויות והזדמנויות (וגם קצת סיכונים). יש המון דרכים ושיטות להרויח כסף, וגם לא מעט שיטות להפסיד כסף. כמו כן, הטכנולוגיה מתעדכנת ומשתפרת כל הזמן: הרבה ממה שעובד היום, לא יעבוד מחר, ואולי יתעדכן וישוב לעבוד מחרתיים.

יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שלא הכל מותר. גם בעולם האינטרנטי החופשי לכאורה יש חוקים, כמו גם שליטים רבי עוצמה. קוראים להם גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אמזון, ועוד. יש לא  מעט שיטות שתקראו עליהן, שיטות שלא מעט אנשים משתמשים בהן, שהן אינן חוקיות (כלומר – מנוגדות לחוקי מדינת ישראל ומדינות אחרות), או שאינן מקובלות על ענקי האינטרנט שציינתי קודם. ואני לא מדבר רק על דואר זבל (ספאם). יש המון סיפורים על משווקים או בעלי אתרים שיום בהיר אחד עפו מהמקום הראשון או השני בגוגל לתהומות הנשייה (עמודים שלוש ומטה…) – ולמה – כי הם פעלו בשיטה שסותרת את המדיניות של גוגל, וכי בחיים, בסופו של דבר, הפשע לא משתלם… מהלך כזה מצד גוגל גומר לכם את העסק, אז אל תנסו את זה.



למי מיועד פוסט זה?

  • למי שאינו מכיר את תחום שיווק השותפים ורוצה לדעת על מה מדובר.
  • למי שכבר יש לו עניין ראשוני בנושא ורוצה לדעת עוד על שיווק שותפים למתחילים.
  • למי שכבר עושה את צעדיו הראשוניים כמשווק – אפילייט – ורוצה שיעשו לו קצת סדר בבלגן.

מה תלמדו בפוסט:

  • צעדים ראשונים למשווקי שותפים מתחילים
  • אמיתות חשובות ושקרים נפוצים בעולם שיווק השותפים

שוב אזכיר שכדאי ומומלץ מאוד לקרוא קודם את הפוסט שיווק שותפים למתחילים כשלב מקדים לקריאת פוסט זה.

שיווק שותפים למתחילים – מהם הצעדים הראשונים?

1. ללמוד

הדרך הקלה, הנוחה והפשוטה ביותר להיכנס לעולם הזה היא ללמוד. הרי לא תיכנסו לאוקינוס בלי ללמוד שחייה, נכון?

ישנן שתי שיטות ללמוד – האחת, באמצעות קורס מוסמך ומקיף. השניה, באמצעות למידה אישית – קריאת מאמרים ומדריכים (כגון זה), צפייה בסרטונים, ועוד. המלצתי החמה היא לקחת קורס. זה יחסוך לכם המון זמן וטעויות, ויספק לכם עוד יתרונות רבים. קראו כאן את המאמר שכתבתי לגבי קורס שיווק שותפים.

למה כדאי לעשות קורס שיווק שותפים

2. לקרוא

כפי שציינתי בסעיף הקודם, כדאי מאוד ללמוד שיווק שותפים באמצעות קורס בנושא. אבל עד שתירשמו, וגם לאחר מכן, כדאי שתקראו כמה שיותר על הנושא. זה ייתכן לכם תמונה רחבה ומקיפה של העולם הזה, כדי שתבינו לאן אתם עומדים להיכנס.

ראשית, היכנסו לגוגל. כתבו "שיווק שותפים" בשורת החיפוש. גוגל יפנה אתכם לכתבות וסרטונים בנושא. זה המקום לציין שלמרבה הצער, התוכן בעברית הוא דל מאוד (ולכן הקמתי את הבלוג הזה…). אם אין לכם בעיה עם אנגלית, בצעו חיפוש זהה באנגלית. בחרו לעצמכם מספר תוצאות שגוגל הציע לכם ועברו עליהם. טיפ חשוב – קחו כל דבר בפרופורציה ואל תתנו לריבוי המידע (באנגלית, בעיקר) לבלבל אתכם. השתדלו להישאר ממוקדים. אל תתרגשו ממקרים בהם אתם מגלים סתירות ודעות הפוכות. יש פנים רבות לשיווק שותפים, הרבה תת נישות ולא מעט אסכולות.

שנית, נסו לחפש קצת סיפורי הצלחה בנושא. שוב, היעזרו בגוגל כדי לקבל קישור למאמרים בנושא. למדו איך אנשים עשו זאת. חפשו גם כשלונות וסיכונים. קראו גם עליהם כדי שתבינו שלא הכל חלק, מהיר וקל כמו שרבים בטח סיפרו לכם (קראו עוד בהמשך, בפרק האמיתות והשקרים).

אפשרות נוספת היא באמצעות פייסבוק. הקליקו "שיווק שותפים" בשורת החיפוש. פייסבוק יראה לכם פוסטים, עמודים, קבוצות וכו'. בחרו לכם מה שנראה לכם מעניין וקראו.



3. להתחבר

התחברו לקבוצות פייסבוק שעוסקות בנושא. קראו מה מעסיק אנשים שעוסקים בתחום, על מה הם מדברים, איזה שואלות הם שואלים ומה התשובות שניתנות להם. זה ייתן לכם תחושה טובה ותמונה ברורה יותר לגבי הקהילה, החברים בה ומה מעסיק אותה.

איך מוצאים קבוצה בפייסבוק? בקלות. רושמים שיווק שותפים בשורת החיפוש, ולאחר מכן מקליקים על Groups בשורה מתחת. פייסבוק יראה לכם אילו קבוצות יש בנושא. כאמור, אפשר ומומלץ לעשות אותו דבר באנגלית.

התחברות נוספת שאני ממליץ עליה היא לרשימת דיוור בנושא. אל תחששו לעשות זאת – תלמדו מזה המון ותמיד תוכלו לבקש שיסירו אתכם מרשימת התפוצה. היתרון בזה הוא שתקבלו אליכם למייל הצעות, טיפים, כתבות ועוד, שיתנו לכם תמונה רחבה על עולם שיווק השותפים.

זה הזמן והמקום להמליץ לכם להצטרף לרשימת הדיוור של אתר זה. לחילופין, אתם מוזמנים להירשם (על ידי הזנת האימייל שלכם) לאחד הלינקים הבאים – עידו מאירוןעדי שקד. אל תחששו – הרשמה היא רק הרשמה, היא לא מחייבת אתכם לשום דבר ותמיד תוכלו לבטל אותה. לאחר שתירשמו, תקבלו סרטונים או כתבות נוספות שיספרו לכם יותר על העולם הזה, וכאמור זוהי בדיוק המטרה – לשמוע וללמוד עוד על שיווק שותפים למתחילים. עוד יתרון בהרשמה היא שתוכלו כבר לטעום קצת מעולם השיווק – באיזה כלים ושיטות המשווקים משתמשים, איך ולמה – הרי אותו אדם שמוכר קורס בנושא הוא משווק בעצמו…

באנגלית, הירשמו ל nichehacks.com או ל smartpassiveincome.com. אלה שני אתרים מהמובילים בעולם, עם המון כתבות, ניתוחי מקרה, טיפים וכו'.

4. לפתוח עיניים

אם עד היום נכנסתם לאינטרנט למטרות אישיות, חברתיות וכו', אולי לא שמתם לב לכמות האדירה של תוכן שיווקי שזורמת אליכם מכל עבר. אבל עכשיו, הגיע הזמן לפתוח עיניים ולראות איך העולם הזה נראה מנקודת ראות של משווקים.

להלן כמה אפשרויות:

פייסבוק – אם יש לכם עמוד פייסבוק, בטח שמתם לב שבפיד שלכם מופיעים מידי פעם פוסטים שלא קשורים כלל לחברים שלכם. אלה הם פוסטים ממומנים – sponsored. מי עומד מאחריהם? קרוב לודאי שחברת פרסום, עסק או משווק שותפים, שמנסה לקדם הצעה מסוימת.

שיווק שותפים למתחילים

גוגל – לא משנה מה תקליקו בשורת החיפוש. אחרי שתלחצו על "חפש", שימו לב לתוצאות הראשונות. אם לצידן כתוב Ad – מדובר בפרסום ממומן. מישהו – חברת פרסום, עסק או משווק שותפים חרוץ – מנסה לקדם הצעה כלשהי שקשורה למילות המפתח שהקלדתם.

שיווק שותפים למתחילים

היכנסו לאתר cashback.co.il. באתר זה תוכלו לקבל החזר על קניות באינטרנט, אבל לא בגלל זה אני מפנה אתכם לשם. אם תגללו מטה, עד סוף עמוד הבית, תראו שמופיע שם קישור שנקרא "חבר מביא חבר". מה זה אומר? זה אומר שהאתר הזה, כמו אתרים רבים אחרים, מציע לכל דיכפין להיות שותף, כדי לקדם את האתר, שירותיו ומוצריו. אם תכתבו בגוגל שם של אתר או מוצר מסוים, ולידו את המילים affiliate program תופתעו לגלות עד כמה כמעט כל מוצר או שירות פתוח לשיווק באמצעות שותפים.

היכנסו לאתר www.kidscameraguide.com – אתר העוסק בצילום ומצלמות לילדים. אם תגללו מטה עד תחתית עמוד הבית, תראו שהאתר מצהיר בריש גלי על היותו שותף של אמזון. אם תיכנסו לאחד מעמודי סקירת המוצרים, ותעמדו על אחד הקישורים (שימו עליו את העכבר מבלי להקליק), תראו שהקישור מפנה לאמזון. אתר זה הוא למעשה אתר שמספק תוכן איכותי בנושא צילום ומצלמות לילדים, ומרויח עמלות מכך שהוא מפנה לקוחות פוטנציאליים לקנית מצלמות באמזון.

כאמור, רוב רובם של אתרי האינטרנט והבלוגים בעולם מרויחים כסף מעמלות. זו הדרך המובילה למונטיזציה של נכסים אינטרנטיים. נתתי כאן רק כמה דוגמאות. ככל שתבדקו ותחפרו תגלו יותר, ותבינו טוב יותר איך זה עובד.

5. להשתפשף

נסו את כוחכם. אולי תגלו שזה לא בשבילכם? או שתגלו שזה מה שרציתם לעשות כל החיים?

אפשר להתחיל כאן ועכשיו – בלי אתר אינטרנט, בלי דף פייסבוק, בלי שום דבר למעט השקעת זמן בשיווק. איך? ישנם לא מעט אתרי אינטרנט שמציעים לכם עמלה מסוימת, תמורת זה שתביאו חבר או חברה שיירשמו לאתר. למשל:

הזכרתי קודם את אתר cashback.co.il והסברתי שכמו אתרים רבים אחרים, הוא מאפשר לכל אחת ואחד להיות שותף. עכשיו זה הזמן לנסות את זה. הירשמו, ולאחר מכן שווקו את האתר לחבריכם. על כל חבר שתצרפו – תקבלו עמלה (נכון לכתיבת שורות אלה – 5 שקלים לניצול באתר).

אפשרות מיידית נוספת – אתר השירותים המפורסם פייבר. הירשמו בחינם. לאחר מכן תראו שפייבר מציע לכם להביא חברים שיירשמו גם הם. בתמורה, תקבלו 5 דולר לשימוש באתר. מגניב, לא?

שימו לב שבשני המקרים מעלה, האתרים משלמים לכם על פעולה מסוג "ליד", או הפנייה, ולא על מכירה. אם קראתם את הפוסט הקודם על שיווק שותפים למתחילים, כבר הבנתם שלהביא לידים זה קל יותר מאשר להביא מכירה. אז קדימה…

כאמור, אלה הם רק תרגילי חימום והתנסות. הכסף הגדול לא יגיע מכאן אבל לפחות תקבלו תחושה לגבי הנושא.

5. לחשוב על נישה

כמו בעולם העסקים, גם רוב רובם של משווקי השותפים ממוקדים בסופו של דבר במספר קווי מוצר או שירותים. הם אינם משווקים הכל לכולם. הם יוצרים לעצמם ניסיון ומומחיות בתחומים ובשווקים מסוימים. יש שמתמחים בשיווק יאכטות למיליונרים שגרים באיים משלהם, ויש שמשווקים לימודים לתואר ראשון במנהל עסקים לצעירים אחרי צבא. הכל אפשרי והכל הולך, רק צריך לבחור נישה.

לא אכנס כאן לכל תהליך איתור הנישה, קראו כאן כדי לקבל פרטים נוספים על בחירת נישה, לכן אסתפק בכמה עקרונות:

ראשית, מצאו נישה שמדברת אליכם, שיש לכם חיבה אליה, ידע בה או קרבה אישית. אם אתם מבינים ומתמצאים בגידול קקטוסים, אל תנסו לשווק תוכנות לעריכת וידאו, גם אם שמעתם שזה מגניב או שיש בזה כסף גדול. אם אתם מבינים בצילום, חשבו איך תוכלו להיכנס לנישה הזאת ואילו מוצרים אפשר לשווק. שנית, בדקו אם יש בכלל מוצרים שאפשר לשווק בנישה שאתם חושבים עליה. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות כניסה / הרשמה לרשת שותפים. ברגע שתיכנסו, תוכלו לראות אילו מוצרים מוחשיים ו / או דיגיטליים תוכלו לשווק בהמשך הדרך, וזה ייתן לכם פידבק ראשוני ומיידי.

שלישית, ברגע שיש לכם כבר נישה או שתיים שנראות לכם יותר מאחרות, בדקו קצת לגבי היקף התחרות בנישה. נסו ללמוד ולהבין מיהם המתחרים שלכם ומה הם עושים. לדוגמא – אם בחרתם בנישת הצילום, היכנסו לגוגל או לפייסבוק, וחפשו אתרים / פורומים / פוסטים / עמודים שעוסקים בנושא. תוכלו לראות ולהבין מה המתחרים משווקים, איך משווקים, וכו'. השתמשו בהתרשמות זו כדי לשקול כניסה לנישה שבחרתם, או בדיקה ובחירה של נישה אחרת.

לסיכום, אלה הם הצעדים הראשוניים ביותר עבור משווקי שותפים מתחילים. מה הלאה? שלוש אפשרויות:

  1. הירשמו לקורס שיווק שותפים.
  2. אם יש לכם נישה ואתם רוצים להקים אתר – קראו כאן את המדריך לבניית אתרי נישה
  3. הירשמו לרשימת התפוצה של אתר זה וקבלו עוד מידע, טיפים ומאמרים בחינם.

אמיתות חשובות ושקרים נפוצים בעולם שיווק השותפים

כאמור, סביב נושא שיווק השותפים יש המון באז, התרגשות ודיסאינפורמציה, שמביאים עימם המון סיפורים על התעשרות מהירה, מיליונרים בפיג'מה, עבודה של שעה מהבית בלי השקעה כספית, צעירים בני עשרים שקנו וילה בסביון, ועוד כהנה וכהנה.

אם אתם יודעים על מה אני מדבר, ואתם מחפשים תשובות קצת יותר רציניות ואחראיות, הפרק הבא הוא בשבילכם. פירטתי בו כמה מן השאלות הנפוצות של משווקים מתחילים ותשובות לשאלות אלה:

כמה זמן צריך להשקיע כדי להתחיל להרויח?

אם אינכם מכירים את התחום, תצטרכו להשקיע זמן רב מאוד כדי להתחיל וכדי לראות הכנסה ראשונית משמעותית. כמה? הערכתי היא שייקח לכם כמה חודשים כדי לבסס משהו ראשוני. זה כמובן תלוי במידת ההשקעה שלכם ומידת הרצינות שלכם, כמו גם באפיק שבו תבחרו להשקיע את זמנכם, אבל זה ללא ספק ייקח זמן, לא "שעה ביום" כמו שכל מיני אנשים מוכרים לכם ולי, אלא יותר.

בהקשר זה, חשוב לי שוב לציין שיש דרכים מהירות להתחיל להכניס כסף, כפי שפירטתי מוקדם יותר בפוסט – למשל – צירוף חברים לאתרים כמו Fiverr, cashback ועוד.

עם זאת, ישנן כמה דרכים מצוינות לחסוך זמן, כלומר להגיע מהר יותר להכנסה ראשונית:

ללמוד באופן מסודר – כל רגע שאתם מבזבזים על חיפוש איזשהו מאמר או סרטון שיסביר לכם משהו מהעולם הענק הזה של שיווק שותפים הוא רגע יקר מנשוא שלא יחזור. וחבל. קורס מסודר ייתן לכם כיוון, הנחייה ותשובות לכל השאלות שלכם. קראו כאן על יתרונות נוספים של קורס שיווק שותפים.

לשאול – תחום שיווק השותפים הוא מולטי-דיסיפלנרי: יש בו מעט מהרבה נושאים, כגון שיווק, כתיבת תוכן, קידום אתרים, בניית אתרים, מדידת ביצועים, ועוד. רוב בני האדם, מטבעם, אינם מומחים בכל תחום ותחום על פני האדמה. כולנו יודעים הרבה על נושא או נושאים מסוימים, ומתמצאים פחות באחרים.

למה אני  מעלה את זה? כי אחד מבזבזני הזמן הגדולים ביותר למתחילים הוא העיסוק במכשולים הקטנים, המעצבנים, שלוקח שעות כדי לפתור אותם. זה יכול להיות לינק שלא נפתח, תמונה שלא עולה, אפליקציית שיווק כלשהי שלא ברור לכם איך היא עובדת, ומה לא. אז איך חוסכים זמן? שואלים. מתחברים לפורומים וקבוצות בנושא. יוצרים קשר אישי עם ותיקים ומנוסים מכם בתחום. ושואלים. מישהו יידע לענות לכם ולעזור לכם. לא כל דבר צריך לנסות לבד. בדקו בעמוד הקישורים שלנו  לגבי קבוצות ופורומים מומלצים

יש לכם שאלות? צרו עימנו קשר ונשמח לעזור לכם, או הירשמו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו את כל העדכונים והידע ישירות אליכם לתיבת הדואר

להוציא לאאוטסורס – כן כן. בהמשך ישיר לטיפ הקודם, אל תנסו לעשות כל דבר בעצמכם, ואני לא מדבר רק על פתירת בעיות קטנות. אתם יודעים לכתוב כתבות של 2000 מילים? מעולה. עשו זאת בעצמכם. לא יודעים? שלמו למישהו שיעשה זאת. יודעים לקדם את האתר שלכם בגוגל? התמזל מזלכם. לא יודעים? פנו למישהו שיעשה זאת. הרשת מלאה בפרילנסרים ומומחים מכל תחום, מקצוע, גזע ומין. אל תנסו לעשות הכל בעצמכם. איפה מוצאים נותני שירותים כאלה? יש לא מעט מקומות. אחד מהם הוא אותו אתר Fiverr שהזכרתי למעלה. ויש עוד.

כמה כסף צריך כדי להתחיל לעסוק בשיווק שותפים?

ככלל, השקעת כספים אינה נדרשת (למעט תשתיות הכרחיות), אלא אם אתם מוציאים חלק מהפעילות לספקים שיעשו עבורכם.

אם אתם רוצים להיות "חינמיים" לחלוטין, אפשר לעשות שימוש מלא בתשתיות חינמיות שיש ברשת. אך קחו בחשבון שלכל דבר שהוא חינם יש מחיר.

להלן כמה דוגמאות:

1. נוכחות אינטרנטית – במקום להקים אתר עם דומיין משלכם ואחסון משלכם (עלות של מאות בודדות בשנה), תוכלו לפתוח עמוד פייסבוק בחינם. לחילופין, תוכלו לפתוח בלוג בחינם דרך וורדפרס, וויקס, ודומיהם. המחיר של זה יהיה שלא תוכלו לבחור לעצמכם דומיין שלכם.

2. קידום – במקום לשלם לגוגל או פייסבוק על קידום ממומן, תוכלו להשתמש בשיטות של קידום אורגני כדי להגיע למקומות ראשונים בגוגל (תצטרכו ללמוד איך עושים זאת ובנוסף זה ייקח לכם המון זמן).

3. קשר עם לקוחות – במקום לשלם למערכות דיוור מתקדמות, תוכלו לשלוח מיילים ללידים שיש לכם באמצעות אפליקציית הדואר האלקטרוני שיש לכם. את רשימת הכתובות תוכלו לנהל בכל אפליקציה שיש לכם כגון וורד, אקסל וכו'.

4. כתיבת תוכן – במקום לשלם לכותבי תוכן, עורכים וכולי, כתבו בעצמכם.

ואלה רק דוגמאות. אפשר לעשות המון דברים לבד, ורובם בחינם. עם זאת, אל תשכחו שה"חינם" פה חוסך לכם כסף, אבל שורף לכם זמן. לכן, המלצתי החמה היא להשקיע קצת כסף כדי לחסוך זמן וכדי לקדם את עצמכם כמה שיותר. אני רואה את כל העיסוק שלי בהכנסה פסיבית כעסק לכל דבר ועניין, ובעסק צריך להשקיע. נקודה.

מה זה קצת כסף? אם בחרתם לקדם הצעה כלשהי, השקיעו בקידום ממומן בפייסבוק או בגוגל. אם בחרתם להקים אתר – השקיעו בדומיין ובאחסון. מדובר במאות שקלים בשנה. לא יותר. אם אינכם יודעים לקדם אתר – השקיעו במקדם מקצועי שיוכל להביא לכם ערך ומהר.

כמה אתם משקיעים בתחביבים שלכם? במסעדות? בטיולים בחו"ל? המון, נכון? כל אלה לא מביאים לכם שקל בחזרה. השקעה באפיקי הכנסה פסיבית תביא לכם תשואה. תחשבו על זה!

רוצים לדעת עוד על שיווק שותפים? הירשמו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו את כל העדכונים והידע ישירות אליכם לתיבת הדואר

האם שיווק שותפים זה עסק חוקי?

לחלוטין. אין שום ספק ושאף אחד לא יאמר לכם אחרת.

עם זאת, יש תמיד אנשים שלוקחים דברים לקצה ומנסים לקמבן ולתחמן את המערכת. אני מקווה שאתם לא מאלה. המלצתי – פעלו באופן חוקי, תקין והוגן. אל תנסו להתחכם ואל תתפתו לקומבינות ורמאויות. להלן מספר טיפים בנושא:

  • שווקו רק הצעות שנראות לכם כשרות וראויות. אם יש לכם ספק – בררו ובדקו.
  • קראו ולמדו מה מותר ומה אסור. לכל תכנית שותפים, ולכל ענק אינטרנט, יש מדיניות, חוקים, תקנות והגבלות. אל תתעסקו עם גוגל או פייסבוק ואל תנסו להתחכם איתם. גם כי אין תחליף ליושר והגינות, גם כי אפשר לעשות אחלה כסף באופן תקין וישר, וגם כי הם חכמים וחזקים מכם, ולכן יתפסו אתכם.
  • בדקו עם רואה חשבון או יועץ מס איך לדווח על ההכנסות שלכם ואיך לשלם עליהן מיסים.

האם צריך לדעת אנגלית?

אפשר להסתדר גם בלי אנגלית, אבל זה יגביל אתכם. כדי לעשות כסף גדול בעולם הגדול צריך לפחות אנגלית בסיסית. ישנם המון ממשקים ואפליקציות שפועלות באנגלית בלבד. לא הכל תורגם עד היום לעברית ולכן צריך לדעת. עם זאת, לא צריך הרבה יותר מזה.

אציין שחסרון נוסף וגדול של אנגלית בסיסית היא שרוב התוכן בעברית שמסביר, מלמד ומנחה איך לפעול בתחום הוא דל, בסיסי ולוקה בחסר. באנגלית, לחילופין, עושר המידע הוא אינסופי. לכן, למי שלא חזק באנגלית, אני ממליץ מאוד להירשם לקורס שיווק שותפים (בעברית), אחרת יהיה לו קשה ללמוד.

האם צריך כישורי שיווק טובים?

משווק הוא משווק, וצריך לדעת לשווק. לא חייבים להיות אנשי המכירות הטובים ביותר בעולם, ובטח לא צריכים להיות חלקלקים, ערמומיים ותחמנים, אבל צריך לדעת לשווק – לדעת איפה נמצאים הלקוחות שלך, מה מאפיין אותם, מה מעניין אותם, ועוד. צריך גם לדעת לכתוב תוכן שיווקי וממיר.

האם כמשווק שותפים אני חייב להיחשף באופן אישי?

לא. אתם יכולים להיות בישנים ונחבאים אל הכלים ועדיין לעשות המון כסף באינטרנט.

ישנם משווקים שפועלים בשמם האמיתי, משתמשים במייל האמיתי שלהם, בעמוד הפייסבוק האישי שלהם וכו' כדי לקדם את העסק שלהם. לדוגמא – צחי רוזנטל, אדם טל, עידו מאירון ועוד. לעומת זאת, אם אתם רוצים להפריד בין הזהות הפרטית שלכם לבין פעילותכם כמשווקים, אין שום בעיה לעשות כן.

פייסבוק, גוגל ופלטפורמות אחרות מאפשרות ליצור משתמש "בדיוני", או לפתוח כתובות מייל נוספות, ועוד. אין בעיה עם זה וזה חוקי לחלוטין. אם בחרתם לפתוח אתר או בלוג, אף אחד לא צריך לדעת ולא יודע מי עומד מאחורי האתר / בלוג, וגם זה תקין לחלוטין.

מה שכן, בכל מה שנוגע לתשלום, אין ברירה אלא לעשות שימוש בזהות אמיתית. למשל – תשלום לגוגל עבור קידום ממומן, פתיחת חשבון בפייפאל לקבלת עמלות מיצרנים, ועוד.

האם באמת יש מיליונרים בפיג'מה?

בהחלט. ישנם סיפורי הצלחה מדהימים. ישנם אנשים שעשו המון כסף בזמן קצר. ישנם גם מקרים כאלה מחוץ לאינטרנט, בעסקים אחרים, מוחשיים.

אפשר לעשות כסף באינטרנט, והרבה. עם קצת מזל והדרכה נכונה אפשר לעשות זאת בזמן יחסית קצר (ביחס להכנסות פסיביות אחרות כגון נדלן). אבל על כל מיליונר אינסטנט בפיג'מה יש מיליון עם בגדי עבודה שמשקיעים זמן וקצת כסף כדי ליצור הכנסה פסיבית באינטרנט.

יגעת ומצאת תאמין. צריך זמן, סבלנות והתמדה. צריך ללמוד ולא לפחד לטעות. בסוף זה יצליח לכם.

אם יש לכם עוד שאלות, הערות או בקשות – כתבו לנו ב info[at]passive-master.co.il

רוצים לדעת עוד על שיווק שותפים? הירשמו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו את כל העדכונים והידע ישירות אליכם לתיבת הדואר

Share This: