אתר נישה – מעקב תוצאות חודשי

הקמת אתר נישה

עם סיום שנת 2016, ועל מנת לסייע לכל מי שמעוניין להבין, ללמוד ולעקוב אחר תהליך ההקמה והניהול של אתר נישה, אני מתחיל ביוזמה חדשה – פרסום עדכון תוצאות ופעילות חודשי של אחד מאתרי הנישה בבעלותי.

מטרתי בפרסום זה הינה:

  1. לסייע לכל מי שרוצה ללמוד ולעקוב מקרוב אחר הצעדים שאני עושה כדי לקדם את האתר.
  2. להראות לכל מי שנמצא בשלבים התחלתיים שהסבלנות והעבודה הקשה משתלמות ושבסוף מגיעים לתוצאות.

פרטים כלליים לגבי האתר:

  1. האתר עלה לאויר באוגוסט 2016.
  2. נישה – פעילות ותחביבים לילדים.
  3. שפת האתר – אנגלית (קהל היעד הוא אמריקאים, קנדים וכו')
  4. מונטיזציה – תכנית השותפים של אמזון.
  5. מדיה חברתית – עמוד פייסבוק, פינטרסט, אינסטגרם

 

סיכום מס' 1 – סוף דצמבר 2016:

  1. טראפיק – 15-30 פעילויות ביום.
  2. דירוג בגוגל – מדורג בעמוד הראשון עבור למעלה מ- 60 מילות חיפוש.
  3. השקעות מרכזיות עד כה – דומיין, אחסון, קניית מאמרים, קניית לינקים. לא יותר מכמה מאות דולרים גם יחד.
  4. הכנסות עד כה – 40 דולר.
  5. תוכן – כמות עמודים ופוסטים באתר – 18.

פעילות  מרכזית בחודש האחרון:

  • שיפור חזות ולינקים של עמודי המוצרים, להגברת אחוזי ההמרה.
  • יצירת קשר עם בעלי אתרים בנישה כדי לפרסם Guest Post. טרם פורסם.
  • הוספת 3 מאמרים לאתר.
  • שיפור וקידום עמוד פינטרסט.

 

 

Share This: